افزایش کیفیت فعالیت های مدارس شاهد، راهکار ارتقای توانایی دانش‎ آموزان این مدارس است

بازدید مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از مدارس شاهد «مرند و شبستر»:

مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: افزایش کیفیت فعالیت های مدارس شاهد، راهکار ارتقای توانایی دانش‎ آموزان این مدارس است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا رزاقی؛ در بازدید از مدارس شاهد «مرند و شبستر» اظهار کرد: تلاش برای بالا بردن کیفیت فعالیت های مدارس شاهد، یکی از راهکارهای افزایش توانایی دانش‎آموزان این مدارس است. وی با بیان این که «خودارزیابی مدیران مدارس شاهد» از کیفیت فعالیت های مدرسه در طول سال تحصیلی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: در تربیت تمام ساحتی هر مدرسه با توجه به بضاعت و امکانات خودش اهدافی از ساحت های تربیتی که در سند تحول بنیادین آمده است را تعیین، برنامه ریزی و اجرا می کند و در نهایت با خود ارزیابی و بررسی نقاط قوت فعالیت ها و کاستی های احتمالی برای سال آینده برنامه ای دقیق، کامل و جامع طراحی می کند.رزاقی ادامه داد: باید تلاش کنیم، مدارس شاهد از نظر کیفیت آموزشی به گونه‏ ای باشند که دانش‎آموزان تمایلی برای رفتن به مدارس خاص نداشته باشند و از طرف دیگر برای ورود به این مدارس با یکدیگر رقابت کنند. مدیرکل امور شاهد و ایثارگران در اثنای این بازدیدها ضمن تجلیل از ایثارگری و رشادت های شهدای فرهنگی و دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس، از فرزندان شهید شاغل درآموزش و پرورش و خانواده شاهد و ایثارگران با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر کرد.

سند تحول بنیادین